9 Μαρ 2017

Mypharmacity.gr Haul ✿




Η πρώτη μου παραγγελία από το on line φαρμακείο My Pharmacity.

Στέλνω λοιπόν την παραγγελία μου ηλεκτρονικά και μια ευγενέστατη υπάλληλος του φαρμακείου με καλεί λίγα λεπτά αργότερα και ρωτάει την ηλικία μου και τον τύπο του δέρματός μου, ώστε να συμπεριλάβει τα κατάλληλα δείγματα. 
Την επόμενη κιόλας ημέρα παραλαμβάνω ένα "περιποιημένο" δέμα, όπως το βλέπετε στην παραπάνω φωτογραφία,. Τα προϊόντα άριστα συσκευασμένα, πολλά - μα πάρα πολλά - δωράκια και μια ευχαριστήρια επιστολή.


Σας δείχνω αναλυτικά τι αγόρασα:




  1.  Ένα λαδάκι κισσού που είναι ιδανικό για μασάζ κατά της κυτταρίτιδας & της χαλάρωσης, κατάλληλο και για τις ευρυαγγείες.
  2. Μια παραδοσιακή κεραλοιφή με ελαιόλαδο, κερί μέλισσας, πρόπολη, βαλσαμέλαιο, λάδι καλέντουλας, χαμομήλι & βιταμίνες . Εγώ την χρησιμοποιώ για τα χείλη και τα χέρια και παρέχει φοβερή ενυδάτωση.
  3. Ένα σωληνάριο με σφαιρίδια μέντας για δροσερή αναπνοή.
  4. Ένα συμπυκνωμένο άρωμα "NINA". Το δοκίμασα για πρώτη φορά. Είναι παχύρρευστο λαδάκι και μια μικρή ποσότητα αρκεί για να μυρίζεις υπέροχα μέχρι και 2 μέρες.
  5. Τέλος, αγόρασα μια κρέμα προσώπου, δώρο για την μητέρα μου, η οποία έχει ιδιαίτερα ευαίσθητο δέρμα με κοκκινίλες και τάσεις "ακμής". Πρόκειται για κρέμα με προβιοτικά και πραγματικά  καταπραΰνει το δέρμα & το ενυδατώνει άμεσα.   

Oι κοπέλες του mypharmacity πρόσθεσαν στο δέμα μου διάφορα δωράκια, όχι μόνο δειγματάκια μιας χρήσης αλλά και full size προϊόντα. Χάρηκα πάρα πολύ! Εδώ να προσθέσω ότι έχω κάνει αγορές αξίας άνω των 30 ευρώ από διάφορα γνωστά φαρμακεία και δεν είχα λάβει ποτέ ούτε ένα δειγματάκι.
Εδώ βλέπετε διάφορα μικρά δειγματάκια. Ενυδατική κρέμα προσώπου, κρέμες ματιών, κρέμες χεριών, serum, οδοντόκρεμα, φακελάκια με ροφήματα και άλλα πολλά!



Αυτά είναι τα full size δωράκια που μου έστειλαν. Μια λίμα νυχιών σε υπέροχο σχέδιο / ένα σετ κάλτσες με ειδική σύνθεση shea butter,ουρίας, πράσινου μήλου, μέντας και έλαιο μακαντάμια - ξεκουράζουν και απαλύνουν τα πόδια / μια συσκευασία με επιθέματα για την θεραπεία στιγμάτων και ατελειών. Τέλος, μου έκαναν δώρο μια "λαχταριστή" φυτική μάσκα με απίθανο άρωμα σοκολάτας κατάλληλη για πρόσωπο και σώμα (πρέπει οπωσδήποτε να τη δοκιμάσετε!!!).



Ευχαριστώ πολύ το προσωπικό του Mypharmacity για την καλοσύνη, την ευγένεια, την άμεση εξυπηρέτηση αλλά και για τα τόσα όμορφα δωράκια που μου πρόσφεραν.

2 σχόλια:

  1. Ωραια πραγματακια να τα χαρεις.Ψωνιζω κι εγω απο διαφορα online φαρμακεια παντα στελνουν δειγματακια απο λιγα εως πολλα αναλογα.Απο το συγκεκριμενο δεν ετυχε να ψωνισω θα ριξω μια ματια.Thanks για το review:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. απο τους λιγους!!!! γτ σε πολλους ζητας ενα δειγμα και σε κοιτουν λες και ζητησες ουτε εγω ξερω τι!! η κανεις αγορες 50 ευρω και σου βαζουν ενα μικρο δειγμα και λες αα παλι καλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Copyright © by So Woman. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed By El Design