12 Φεβ 2017

Ανανεωμένη So Woman 🌟 by El Design






Αν δεν σου αρέσει κάτι, άλλαξέ το !
Μην αλλάξεις μόνο ένα πράγμα, άλλαξε τα πάντα !

Αυτό σκέφτηκα κι εγώ για το προσωπικό μου blog και ανάθεσα την ανανέωση της σχεδίασης του στην Ελευθερία by El Design .
Πραγματικά, χρειαζόμουν πολλές αλλαγές αλλά δεν είχα σκεφτεί τι ακριβώς. Απευθύνθηκα στην συμπαθεστάτη & ευγενικότατη Ελευθερία, η οποία με ρώτησε "σου αρέσουν τα λουλούδια;", της απάντησα "ναι πολύ" και τότε εκείνη άρχισε να δημιουργεί...


Παρέλαβε λοιπόν το "βαρετό" μου blog και έκανε θαύματα !
Δείτε το Πριν και το Μετά...






Οι αλλαγές ήταν πολλές, όπως βλέπετε κι εσείς. Δημιούργησε ένα ευχάριστο περιβάλλον για τους αναγνώστες του blog μου αλλά για μένα, μου πρόσφερε την όρεξη για να συνεχίσω να μοιράζομαι μαζί σας τη γνώμη μου και τις σκέψεις μου. 
Τα λουλούδια...τα απαλά χρώματα...η γραμματοσειρά...τα εικονίδια...
η κάθε λεπτομέρεια...χάρισε στο blog μου μια φρέσκια-νεανική-δροσερή όψη...





Εάν λοιπόν θέλεις να δημιουργήσεις ένα blog ή έχεις ήδη και χρειάζεται ανανέωση & οργάνωση, τότε ρίξε μια ματιά εδώ & στείλε μήνυμα στο eleftheraki0000@gmail.com .

Και αν αναφέρεις το όνομα του blog μου 
so-woman.blogspot.gr και τον εκπτωτικό κωδικό SW15 , κερδίζεις 15% έκπτωση για τα έτοιμα πρότυπα ή για σχεδίαση κατά προτίμηση.
✰ MAKE THE CHANGE NOW ! ✰










Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Copyright © by So Woman. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed By El Design