6 Ιουλ 2020

Μαγικές αλχημείες, που σε ομορφαίνουν! ⇈ Alchemy of beauty

Αγαπημένα μου Sowomenakia
Μαζευτείτε...
Όχι, δεν θα απαγγείλω, αλλά θα κάνω αποκάλυψη!

Πριν λίγους μήνες, ανακάλυψα μια εταιρία την Alchemy of Beauty , 
η οποία δημιουργεί χειροποίητα καλλυντικά 
για τις ανάγκες κάθε επιδερμίδας!

   
   Αποκάλεσα την Alchemy of Beauty "εταιρία" αλλά η λέξη αυτή είναι κάπως απρόσωπη. Γιατί πίσω από τις αλχημείες κρύβεται η Λουκία, που με υπομονή & ευγένεια απαντά σε όλες σου τις απορίες, σε βοηθάει & σε συμβουλεύει!


   Η πρώτη μου παραγγελία, λοιπόν, περιελάμβανε τέσσερα (4) προϊόντα. Έλα μαζί μου & μάθε τις εντυπώσεις μου...

1. Καθαριστικό προσώπου με ενεργό άνθρακα, μέντα  αγγούρι

Έρωτας με την πρώτη χρήση!

Ένα υγρό σαπούνι για κάθε τύπο επιδερμίδας. Περιέχει ενεργό άνθρακα, ανθόνερο μέντας, αλλαντο'ί'νη, εκχύλισμα αγγουριού, βιταμίνη Ε, αμυγαλέλαιο & λάδι καρύδας.

Καθαρίζει σε βάθος, δροσίζει, δεν αφήνει ίχνος λιπαρότητας, βοηθά στην αντιμετώπιση της ακμής & σου χαρίζει λάμψη!

Πρέπει να το δοκιμάσεις γιατί έχει μέσα της "Παναγιάς" τα μάτια & πρέπει να το κάνεις δώρο στο προσωπάκι σου!




2. Mad Magic, ορός προσώπου με βιταμίνη C

Ένα μαγικό προϊόν, που σε μεταμορφώνει από την πρώτη χρήση!

Περιέχει βιταμίνη C, ανθόνερο μανταρινιού & λεμονιού.

Τον χρησιμοποιώ πρωί & βράδυ πριν την ενυδατική κρέμα. Η θαμπή & άτονη επιδερμίδα μου έλαμψε & φώτισε. Έγινε πιο ενυδατωμένη, πιο απαλή. Τελειοποίησε την υφή της επιδερμίδας μου. Το πρωί, που ξυπνάω, το δέρμα μου είναι πιο ομοιόμορφο & λαμπερό.

Με αυτόν τον ορό απολαμβάνω ένα υγιές δέρμα, που δεν έχω ξαναδεί!


3. Dreams Come True, κρέμα πολλαπλής δράσης

Πρέπει πάντα να ενυδατώνεις την επιδερμίδα σου, γλυκιά μου!

Γι΄αυτό κι εγώ σου προτείνω αυτή την κρέμα προσώπου πολλαπλής δράσης με συνένζυμο Q10 & βιταμίνη C.

Τι υπόσχεται; Το λέει και το όνομά της: " Dreams Come True".
Προσφέρει δυναμική και σε βάθος ενυδάτωση σε πρόσωπο & λαιμό χωρίς να αφήνει ίχνος λιπαρότητας. Γεμίζει την επιδερμίδα με αναζωογονητικές βιταμίνες και της χαρίζει την ενέργεια που χρειάζεται για μια ανανεωμένη, υγιή & λαμπερή εμφάνιση!

Κι αν έχεις μικρές γραμμούλες (ρυτιδούλες), θα τις απαλύνει & θα τις εξαφανίζει με τρόπο μαγικό!



4. The Scent Of Fresh Soap, Άρωμα

Ένα υπέροχο άρωμα, με μυρωδιά φρέσκου σαπουνιού, που σε ενθουσιάζει, σε συναρπάζει & διαρκεί όχι για ώρες αλλά για μέρες!


Το δεματάκι μου περιελάμβανε και πολλά δειγματάκια για δοκιμή.

Έμεινα πολύ ευχαριστημένη 
και ήδη έχω κάνει την επόμενη παραγγελία μου!

Μπες κι εσύ να ενημερωθείς 
& να επιλέξεις υπέροχα προϊόντα για την περιποίηση σου!

Facebook : Alchemy Of Beauty

Instagram : Alchemy Of Beauty











Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Copyright © by So Woman. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed By El Design